Слюсарний цех
    (066) 609 0000
    Кузовний цех
    (073) 609 0000
    Консультація/запис
    (066) 609 0000

      Схема роботи

      • 1
        Попередня діагностика двигуна
      • 2
        Діагноз та прорахунок ремонту безкоштовно
      • 3
        Запис на зручний час та день
      • 4
        Видача акту виконаних робіт із гарантією

      4 причини зробити ремонт двигуна у нас:

      01

      Штатні мотористи

      02

      Центр Києва (район метро Олімпійська)

      03

      Повноцінний моторний цех

      04

      Гарантія на ремонт двигуна

      Зручний запис всього в 1 клік

      Запишіться онлайн в один клік, і наш менеджер зв'яжеться з вами.



        Ремонт двигуна на СТО Бульдог у Києві

        Двигун внутрішнього згоряння піддається термоокисленню, динамічному зносу, впливу ударів під час їзди та вібрації. Саме це призводить до його поломок. Для того, щоб весь механізм прослужив максимально довго, потрібно своєчасно виконувати ремонт і перевірку двигуна.

        Види ремонту двигунів

        Для підтримки працездатності двигуна існує два види ремонту: поточний і капітальний ремонт. Розглянемо кожен із них:

        Поточний ремонт двигуна.

        Сюди входить усунення несправностей, отриманих під час використання та пов’язані з періодом використання чи пробігом. Наприклад, заміна кілець поршня, коригування клапанних зазорів, заміна розхідників та деяких деталей.

        Капітальний ремонт ДВЗ.

        Виконується з повним зняттям двигуна та його розбиранням. У ході капітального ремонту виконується дефектування після ремонту. Наприклад: відновлення блоку циліндрів, коленвала, ГБЦ, а також відновлення або повна заміна всіх зношених запчастин, агрегатів та пристроїв.

        На що варто звернути увагу під час роботи двигуна?

        Сучасні силові агрегати досить надійні та довговічні, але й вони з часом вимагають ремонту ДВЗ. Найчастіше на несправності вказують такі ознаки:

        • зниження потужності та труднощі при розгоні;
        • виникнення стукотів, скреготу та інших сторонніх звуків під час роботи;
        • зміна характеру та кольору вихлопу;
        • підвищення паливної витрати;

        Якщо ви помітили одну або кілька з перелічених ознак, рекомендуємо негайно звернутися на СТО, якому ви довіряєте, для діагностики силового агрегату. Або можете звернутися до нас і ми вам обов’язково допоможемо.

        7 основних причин поломки силового вузла?

        Крім природного зношування, до поломки силового агрегату можуть призвести одна або кілька причин, серед яких:

        1. заливка низькоякісної моторної олії;
        2. невчасна заміна масляного фільтра чи моторного масла;
        3. високий знос фільтрів: повітряного або паливного;
        4. експлуатацій машини під час екстремальних навантажень;
        5. використання авто з непрогрітим мотором у мороз;
        6. не вчасно усунені поломки;
        7. установка неякісних видатків та деталей.

        Як відбувається перевірка двигуна на СТО?

        Діагностика силового агрегату включає:

        • обговорення ознак несправності із власником авто, які він помітив у процесі їзди;
        • механічний огляд: візуальний, перевірку окремих деталей та вузлів, а також тестування роботи двигуна під навантаженнями;
        • комп’ютерну діагностику

        Профілактичну діагностику двигуна рекомендується робити мінімум раз на рік, особливо якщо машина активно експлуатується.

        Які частини двигуна потребують найчастіше заміни?

        Найчастіше, при ремонті двигуна, заміни чи відновлення вимагають такі комплектуючі:

        • Поршневая группа запчастей;
        • Втулки та пальці шатуна;
        • Помпа та масляний фільтр;
        • Прокладання;
        • Розподільний вал;
        • Колінвал, площини головки та блок циліндрів (шліфування та відновлення герметичності);
        • Перепускні клапани;
        • Сідла клапанів.

        Це лише основні деталі, що виходять з ладу найчастіше. Точна поломка та необхідний регламент робіт визначається після проведення діагностики.

        Вартість ремонту ДВЗ у Bulldog-service

        Ціна на поточний або капітальний ремонт ДВЗ залежить від багатьох факторів, що включають марку та модель авто, паливо (бензиновий або дизельний мотор), складність та обсяг робіт.

        Точна вартість ремонту ДВС розраховується індивідуально, при цьому на сайті ви знайдете середні ціни на найпопулярніші види ремонтних робіт.

        Корисні сторінки з ремонту та діагностики двигуна:

        Ціни на ремонт двигуна:
        Заміна ременя ГРМ
        від 1600 ₴
        Заміна ланцюга ГРМ
        від 2500 ₴
        Заміна ременя приводного
        від 350 ₴
        Заміна подушки двигуна
        від 250 ₴
        Заміна прокладання ГБЦ
        від 2500 ₴
        Заміна свічок запалювання
        від 150 ₴
        Заміна свічок розжарення
        від 650 ₴
        Регулювання клапанів
        від 800 ₴
        Капремонт двигуна
        від 20000 ₴
        *ціни на цій сторінці не є публічною офертою
        Обслуговуємо такі марки автомобілів:
        Побудувати маршрут