Ціна від 200 грн. | так |
Можна перевірити, чи був ремонт | ні |
Попадання в колір | 100% |
Ремонт від 30 хвилин | так |
Порушення захисного шару оцинковування | ні |
Ціна від 200 грн. | ні |
Можна перевірити, чи був ремонт | так |
Попадання в колір | 90% |
Ремонт від 30 хвилин | ні |
Порушення захисного шару оцинковування | так |
Запишіться онлайн в один клік, і наш менеджер зв'яжеться з вами.
Заміна ланцюга ГРМ проводиться з використанням якісних перевірених запчастин. Майстри виконують детальний огляд механізму, а також кваліфіковану діагностику. При цьому, за необхідності, можуть бути замінені інші елементи комплекту ГРМ для забезпечення його якісної роботи - наприклад, рокери або клапани.
Діагностика газорозподільного механізму на СТО Бульдог включає також перевірку теплового зазору, фаз газорозподілу, заклинювання гідрокомпенсаторів, зависання та прилягання клапанів. Будь-які порушення цих систем можуть спричинити серйозні неполадки в ДВС, тому їх необхідно усунути.
Такий ремонт рекомендується проводити систематично, оскільки деталь зношується та розтягується в процесі роботи двигуна. Справність цього елемента необхідно перевіряти за кожного планового ТО. Якщо за результатами діагностики майстер визначає його граничне зношування, це свідчить про необхідність встановлення нової комплектуючої.
Дефекти комплектуючої складно виявити відразу за її появі, оскільки вони компенсуються з допомогою спеціального натягувача. Проте згодом його регулювання також стає недостатньо, і двигуні з'являється зайвий шум. Це означає, що необхідно замінити ланцюговий механізм.
Якщо ремонт не буде проведено вчасно, це може спричинити її розрив. В результаті може порушитись синхронізація клапанів з рухом поршнів. Все це може призвести до дуже серйозних руйнувань ДВЗ, що вимагатиме ґрунтовного та дорогого ремонту.
Ціна залежить від низки факторів – моделі автомобіля, стану механізму, терміновості виконання замовлення. Точну ціну можна дізнатися за контактним номером телефону або безпосередньо при зверненні до сервісу.
Частота такого ремонту залежить від інтенсивності експлуатації авто, особливостей двигуна, якості доріг, якими їздить автомобіль. Зазвичай рекомендується змінювати цей елемент через кожні 150 тисяч км пробігу, однак такий ремонт може знадобитися і раніше, тому діагностику необхідно проводити регулярно.